Specjalista ds. obsługi klienta B2B
Korzyści dla Ciebie:
Z Calamari korzystają firmy z ponad 100 krajów na całym świecie. Dołącz do świetnego, trzydziestoosobowego zespołu, który tworzy produkt światowej klasy. Chcesz pracować nad nowoczesnym produktem, który konkuruje ze startupami z Doliny Krzemowej?
Kogo szukamy i dlaczego?
- Preferujesz pracę z biura w Białymstoku – spotykamy się w nim min. 3 razy w tygodniu,
Dlaczego? Wierzymy, że bezpośredni kontakt pomaga budować zespół, szybciej rozwiązywać problemy i ułatwia dzielenie się wiedzą.
- Doskonale komunikujesz się w j. angielskim oraz w j. polskim w mowie i piśmie,
Dlaczego? Na co dzień rozmawiamy z klientami z całego świata – na czacie, mailowo, przez telefon i podczas spotkań online.
- Interesujesz się technologiami, a korzystanie z nowych narzędzi/aplikacji przychodzi Ci z łatwością,
Dlaczego? W codziennej pracy korzystamy z różnych narzędzi do wsparcia klientów oraz do porządkowania i aktualizacji bazy danych klientów, a także do tworzenia i rozwijania bazy wiedzy o produkcie.
- Przywiązujesz uwagę do szczegółów oraz masz analityczne podejście do rozwiązywania problemów,
Dlaczego? W codziennej pracy będziesz odpowiadać na pytania klientów dotyczące dostępnych funkcji, pomagać im w dopasowaniu konfiguracji do ich potrzeb oraz rozwiązywać problemy techniczne z aplikacją.
- Bierzesz odpowiedzialność za swoje decyzje, zawsze dążysz do celu i naturalnie przychodzi Ci przejmowanie inicjatywy w rzeczach w których się angażujesz,
Dlaczego? W naszym zespole nie tylko wspieramy klientów – tworzymy też własne inicjatywy i prowadzimy je od pomysłu do wdrożenia. To my stoimy za projektami takimi jak wskaźnik NPS, wdrożenie asystenta AI. Ich powodzenie zależy od samodzielności, dobrej organizacji pracy i konsekwencji w działaniu.
- Chcesz się rozwijać, umiesz szybko się uczyć i jesteś otwarta/y na zmiany.
Dlaczego? Co tydzień robimy retrospektywę naszych działań i jeśli coś wymaga usprawnienia szybko podejmujemy decyzje i wprowadzamy zmianę (nasz mindset rośnie wokół „masz pomysł → sprawdźmy go w praktyce”).
- Potrafisz łączyć empatyczne podejście z logiczną analizą,
Dlaczego? Szukamy osoby osoby, która będzie trafnie zadawać pytania, aby zrozumieć kontekst i potrzeby klienta, a następnie przekładać je na konkretne, skuteczne rozwiązania podczas prezentowania systemu nowym potencjalnym klientom podczas demo aplikacji oraz innych rozmów z naszymi istniejącymi klientami.
Mile widziane będą:
- Doświadczenia w pracy w HR lub biznesie typu SaaS, lub w firmie technologicznej,
- Znajomości dodatkowego języka: hiszpańskiego bądź niemieckiego,
- Doświadczenia w pracy z klientem B2B.
Dlaczego warto dołączyć do naszego zespołu?
- Bezpośrednia współpraca z klientami z różnych branż z ponad 100 krajów na wszystkich kontynentach (z wyjątkiem Antarktydy :))
- Możliwość uczenia się jak budować dobre, długoterminowe relacje z klientami:
- Zespół CS w Calamari to 10 lat doświadczenia w pracy z klientami. Chętnie przekażemy nasze doświadczenie i opowiemy o najlepszych praktykach, które udało nam się wypracować
- Szkolenie techniczne o Calamari i przygotowanie do pracy z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi online:
- W trakcie wdrożenia staniesz się specjalistą ds. Calamari i poznasz wiele nowoczesnych narzędzi online, które wykorzystujemy do pracy w organizacji oraz z klientami, między innymi: Hubspot, Intercom, Slack, Google Workspace, Jira, Slite
- Będziesz miał/a szansę pracować przy projektach prowadzonych zgodnie z metodykami Agile
- Realny wpływ na kierunek rozwoju zespołu i przestrzeń na Twoje inicjatywy:
- Każdego tygodnia 2 osoby z zespołu pracują w ramach 'projektowych piątków’, gdzie działania są inicjowane przez każdego członka zespołu.
Z kim będziesz współpracować:
Pracujemy w 6-osobowym zespole zapewniającym kompleksowe wsparcie naszym klientom. Będziesz współpracować bezpośrednio, m.in. między innymi, z:
- Zespołem Customer Success: Kasią Dobrzańską, Eweliną Filipiuk, Małgorzatą Kiryłowicz, Agnieszką Popławską, Agatą Skowrońską, Pawłem Gonczarukiem
- Co-founderami Calamari: Hubertem Liskiem, Tomkiem Majewskim i Kamilem Wojewodą (który ściśle współpracuje zespołem CS)
- Zespołem marketingu, który wspieramy przez dostarczanie informacji o klientach, by dostosować przekaz do realnych potrzeb klientów
- Zespołami produktowymi, które wspieramy przekazując cenne informacje zwrotnych od klientów, co pomaga w doskonaleniu Calamari
Organizacyjnie
- Godziny pracy: pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17, z czego jeden dzień w tygodniu 11:30 – 19:30 z uwagi na pracę z różnymi strefami czasowymi,
- Zapewniamy Ci odpowiedni sprzęt do pracy: laptop i dodatkowy monitor.
Co oferujemy dodatkowo?
- Pakiet sportowy,
- Prywatna opieka medyczna,
- Dofinansowanie szkoleń i kursów,
- Firmowa biblioteka.
Proces rekrutacyjny
- Rozmowa telefoniczna z Agnieszką (Team Lead) (10-15 min),
- Zadanie rekrutacyjne – przesyłamy Ci asynchronicznie 3 pytania oraz wspólnie ustalamy ile czasu potrzebujesz na przygotowanie odpowiedzi,
- Rozmowa weryfikująca Twoje umiejętności z Agnieszką (Team Lead) i Kamilem (Head of CS) (1h),
- Finalna rozmowa z współzałożycielami: Kamilem, Hubertem i Tomkiem (1h).
Oczekujemy:
Mile widziane będą:
Wyzwania przed Tobą:
Z kim będziesz współpracować:
Dlaczego warto dołączyć do naszego zespołu?
Organizacyjnie
Proces rekrutacyjny
Przesyłając do nas swoje aplikacje uprzejmie prosimy o dołączenie klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych - RODO)”.