Z Calamari korzystają firmy z ponad 100 krajów na całym świecie. Dołącz do świetnego, trzydziestoosobowego zespołu, który tworzy produkt światowej klasy. Chcesz pracować nad nowoczesnym produktem, który konkuruje ze startupami z Doliny Krzemowej?

Korzyści dla Ciebie:

Z Calamari korzystają firmy z ponad 100 krajów na całym świecie. Dołącz do świetnego, trzydziestoosobowego zespołu, który tworzy produkt światowej klasy. Chcesz pracować nad nowoczesnym produktem, który konkuruje ze startupami z Doliny Krzemowej?

Kogo szukamy i dlaczego?

  • Preferujesz pracę z biura w Białymstoku – spotykamy się w nim min. 3 razy w tygodniu,

Dlaczego? Wierzymy, że bezpośredni kontakt pomaga budować zespół, szybciej rozwiązywać problemy i ułatwia dzielenie się wiedzą.

  • Doskonale komunikujesz się w j. angielskim oraz w j. polskim w mowie i piśmie,

Dlaczego? Na co dzień rozmawiamy z klientami z całego świata – na czacie, mailowo, przez telefon i podczas spotkań online.

  • Interesujesz się technologiami, a korzystanie z nowych narzędzi/aplikacji przychodzi Ci z łatwością,

Dlaczego? W codziennej pracy korzystamy z różnych narzędzi do wsparcia klientów oraz do porządkowania i aktualizacji bazy danych klientów, a także do tworzenia i rozwijania bazy wiedzy o produkcie.

  • Przywiązujesz uwagę do szczegółów oraz masz analityczne podejście do rozwiązywania problemów,

Dlaczego? W codziennej pracy będziesz odpowiadać na pytania klientów dotyczące dostępnych funkcji, pomagać im w dopasowaniu konfiguracji do ich potrzeb oraz rozwiązywać problemy techniczne z aplikacją.

  • Bierzesz odpowiedzialność za swoje decyzje, zawsze dążysz do celu i naturalnie przychodzi Ci przejmowanie inicjatywy w rzeczach w których się angażujesz,

Dlaczego? W naszym zespole nie tylko wspieramy klientów – tworzymy też własne inicjatywy i prowadzimy je od pomysłu do wdrożenia. To my stoimy za projektami takimi jak wskaźnik NPS, wdrożenie asystenta AI. Ich powodzenie zależy od samodzielności, dobrej organizacji pracy i konsekwencji w działaniu.

  • Chcesz się rozwijać, umiesz szybko się uczyć i jesteś otwarta/y na zmiany.

Dlaczego? Co tydzień robimy retrospektywę naszych działań i jeśli coś wymaga usprawnienia szybko podejmujemy decyzje i wprowadzamy zmianę (nasz mindset rośnie wokół „masz pomysł → sprawdźmy go w praktyce”).

  • Potrafisz łączyć empatyczne podejście z logiczną analizą,

Dlaczego? Szukamy osoby osoby, która będzie trafnie zadawać pytania, aby zrozumieć kontekst i potrzeby klienta, a następnie przekładać je na konkretne, skuteczne rozwiązania podczas prezentowania systemu nowym potencjalnym klientom podczas demo aplikacji oraz innych rozmów z naszymi istniejącymi klientami.

Mile widziane będą:

  • Doświadczenia w pracy w HR lub biznesie typu SaaS, lub w firmie technologicznej,
  • Znajomości dodatkowego języka: hiszpańskiego bądź niemieckiego,
  • Doświadczenia w pracy z klientem B2B.

‍Dlaczego warto dołączyć do naszego zespołu?

  • Bezpośrednia współpraca z klientami z różnych branż z ponad 100 krajów na wszystkich kontynentach (z wyjątkiem Antarktydy :))
  • Możliwość uczenia się jak budować dobre, długoterminowe relacje z klientami:
  • Zespół CS w Calamari to 10 lat doświadczenia w pracy z klientami. Chętnie przekażemy nasze doświadczenie i opowiemy o najlepszych praktykach, które udało nam się wypracować
  • Szkolenie techniczne o Calamari i przygotowanie do pracy z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi online:

        - W trakcie wdrożenia staniesz się specjalistą ds. Calamari i poznasz wiele          nowoczesnych narzędzi online, które wykorzystujemy do pracy w organizacji oraz          z klientami, między innymi: Hubspot, Intercom, Slack, Google Workspace, Jira,          Slite

         - Będziesz miał/a szansę pracować przy projektach prowadzonych zgodnie z          metodykami Agile

  • Realny wpływ na kierunek rozwoju zespołu i przestrzeń na Twoje inicjatywy:

         - Każdego tygodnia 2 osoby z zespołu pracują w ramach 'projektowych piątków’,          gdzie działania są inicjowane przez każdego członka zespołu.

Z kim będziesz współpracować:

Pracujemy w 6-osobowym zespole zapewniającym kompleksowe wsparcie naszym klientom. Będziesz współpracować bezpośrednio, m.in. między innymi, z:

  • Zespołem Customer Success: Kasią Dobrzańską, Eweliną Filipiuk, Małgorzatą Kiryłowicz, Agnieszką Popławską, Agatą Skowrońską, Pawłem Gonczarukiem
  • Co-founderami Calamari: Hubertem Liskiem, Tomkiem Majewskim i Kamilem Wojewodą (który ściśle współpracuje zespołem CS)
  • Zespołem marketingu, który wspieramy przez dostarczanie informacji o klientach, by dostosować przekaz do realnych potrzeb klientów
  • Zespołami produktowymi, które wspieramy przekazując cenne informacje zwrotnych od klientów, co pomaga w doskonaleniu Calamari

Organizacyjnie

  • Godziny pracy: pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17, z czego jeden dzień w tygodniu 11:30 – 19:30 z uwagi na pracę z różnymi strefami czasowymi,
  • Zapewniamy Ci odpowiedni sprzęt do pracy: laptop i dodatkowy monitor.

Co oferujemy dodatkowo?

  • Pakiet sportowy,
  • Prywatna opieka medyczna,
  • Dofinansowanie szkoleń i kursów,
  • Firmowa biblioteka.

Proces rekrutacyjny

  1. Rozmowa telefoniczna z Agnieszką (Team Lead) (10-15 min),
  2. Zadanie rekrutacyjne – przesyłamy Ci asynchronicznie 3 pytania oraz wspólnie ustalamy ile czasu potrzebujesz na przygotowanie odpowiedzi,
  3. Rozmowa weryfikująca Twoje umiejętności z Agnieszką (Team Lead) i Kamilem (Head of CS) (1h),
  4. Finalna rozmowa z współzałożycielami: Kamilem, Hubertem i Tomkiem (1h).

Oczekujemy:

Mile widziane będą:

Wyzwania przed Tobą:

Z kim będziesz współpracować:

Dlaczego warto dołączyć do naszego zespołu?

Organizacyjnie

Proces rekrutacyjny

Wyślij CV:
job@calamari.pl

Przesyłając do nas swoje aplikacje uprzejmie prosimy o dołączenie klauzuli:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych - RODO)”.