Specjalista ds. obsługi klienta (Customer Success)
Korzyści dla Ciebie:
Z Calamari korzystają firmy z ponad 100 krajów na całym świecie. Dołącz do świetnego, trzydziestoosobowego zespołu, który tworzy produkt światowej klasy. Chcesz pracować nad nowoczesnym produktem, który konkuruje ze startupami z Doliny Krzemowej?
Korzyści dla Ciebie:
- Pakiet sportowy,
- Prywatna opieka medyczna,
- Dofinansowanie szkoleń i kursów,
- Firmowa biblioteka.
Oczekujemy:
- Chcesz pracować w biurze w Białymstoku – spotykamy się w nim min. 3 razy w tygodniu,
- Doskonale komunikujesz się w j. angielskim w mowie i piśmie – codziennie będziesz rozmawiać z Klientami z całego świata,
- Interesujesz się technologiami i znasz podstawowe narzędzia, takie jak Google Workspace, CRM, Komunikatory (np. Intercom),
- Bierzesz odpowiedzialność za swoje decyzje, zawsze dążysz do celu oraz potrafisz szybko rozwiązywać problemy dzięki empatycznemu i analitycznemu podejściu – pracujemy w bardzo dynamicznym środowisku,
- Chcesz się rozwijać, umiesz szybko się uczyć i jesteś otwarta/y na zmiany.
Mile widziane będą:
- Doświadczenia w HR lub biznesie typu SaaS,
- Znajomości dodatkowego języka: hiszpańskiego bądź niemieckiego,
- Doświadczenia w pracy z klientem B2B lub jego obsłudze.
Wyzwania przed Tobą:
- Komunikacja z klientami z całego świata po angielsku oraz po polsku, przy użyciu e-maila, telefonu, wideokonferencji i czatów online (Intercom),
- Odpowiadanie na pytania klientów i rozwiązywanie problemów odnośnie konfiguracji naszej aplikacji,
- Prezentacja aplikacji Calamari nowymi i potencjalnym klientom oraz zbieranie informacji zwrotnych,
- Organizowanie i uzupełnianie bazy danych klientów, oraz budowanie i projektowanie bazy wiedzy o produkcie,
- Współpraca z członkami zespołu Calamari (częściowo pracującymi zdalnie w różnych lokalizacjach).
Z kim będziesz współpracować:
Pracujemy w 6-osobowym zespole zapewniającym kompleksowe wsparcie naszym klientom. Będziesz współpracować bezpośrednio, m.in. między innymi, z:
- Zespołem Customer Success: Kasią Dobrzańską, Eweliną Filipiuk, Małgorzatą Kiryłowicz, Agnieszką Popławską, Agatą Skowrońską
- Co-founderami Calamari: Hubertem Liskiem, Tomkiem Majewskim i Kamilem Wojewodą (który ściśle współpracuje zespołem CS)
- Zespołem marketingu, który wspieramy przez dostarczanie informacji o klientach, by dostosować przekaz do realnych potrzeb klientów
- Zespołami produktowymi, które wspieramy przekazując cenne informacje zwrotnych od klientów, co pomaga w doskonaleniu Calamari
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym jak pracujemy, zerknij na wywiad z zespołem CS.
Dlaczego warto dołączyć do naszego zespołu?
- Bezpośrednia współpraca z klientami z ponad 100 krajów na wszystkich kontynentach (z wyjątkiem Antarktydy :))
- Możliwość uczenia się jak budować dobre, długoterminowe relacje z klientami:
- Zespół CS w Calamari to 10 lat doświadczenia w pracy z klientami. Chętnie przekażemy nasze doświadczenie i opowiemy o najlepszych praktykach, które udało nam się wypracować
- Szkolenie techniczne o Calamari i przygotowanie do pracy z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi online:
- W trakcie wdrożenia staniesz się specjalistą ds. Calamari i poznasz wiele nowoczesnych narzędzi online, które wykorzystujemy do pracy w organizacji oraz z klientami, między innymi: Hubspot, Intercom, Slack, Google Workspace, Jira, Slite
- Będziesz miał/a szansę pracować przy projektach prowadzonych zgodnie z metodykami Agile
- Realny wpływ na kierunek rozwoju zespołu:
- Co tydzień robimy retrospektywę naszych działań i jeśli coś wymaga usprawnienia szybko podejmujemy decyzje i wprowadzamy zmianę (nasz mindset rośnie wokół „masz pomysł → sprawdźmy go w praktyce”)
- Każdego tygodnia 2 osoby z zespołu pracują w ramach 'projektowych piątków’, gdzie działania są inicjowane przez każdego członka zespołu.
Organizacyjnie
- Godziny pracy: pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17, z czego jeden dzień w tygodniu (najprawdopodobniej wtorek) 11:30 – 19:30 z uwagi na pracę z różnymi strefami czasowymi,
- Zapewniamy Ci odpowiedni sprzęt do pracy: laptop i dodatkowy monitor.
Proces rekrutacyjny
- Rozmowa telefoniczna z Agnieszką (Team Lead) (10-15 min),
- Zadanie rekrutacyjne – przesyłamy Ci asynchronicznie 3 pytania oraz wspólnie ustalamy ile czasu potrzebujesz na przygotowanie odpowiedzi,
- Rozmowa weryfikująca Twoje umiejętności z Agnieszką (Team Lead) i Kamilem (Head of CS) (1h),
- Finalna rozmowa z współzałożycielami: Kamilem, Hubertem i Tomkiem (1h).
Na ten moment nie prowadzimy aktywnej rekrutacji, ale jeśli chcesz porozmawiać i zostawić swoje dane na przyszłość, skontaktuj się z nami pod adresem job@calamari.pl. Chętnie porozmawiamy!
Oczekujemy:
Mile widziane będą:
Wyzwania przed Tobą:
Z kim będziesz współpracować:
Dlaczego warto dołączyć do naszego zespołu?
Organizacyjnie
Proces rekrutacyjny
Przesyłając do nas swoje aplikacje uprzejmie prosimy o dołączenie klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych - RODO)”.