Katalog Pracowników: Twoje źródło ważnych informacji
Zbieraj, organizuj i udostępniaj dane organizacyjne w bezpieczny i efektywny sposób. Nadaj różne dostępy i możliwość samoobsługi przez pracowników.


Dołącz do 125.000+ zadowolonych pracowników ze 106 krajów




Jedno miejsce, w którym Twój zespół znajdzie zawsze aktualne informacje
Przechowuj informacje o pracownikach w łatwo dostępnym i uporządkowanym miejscu, zapewniając każdemu dostęp do aktualnych danych.
Publiczne profile pracowników
Pomagaj swoim zespołom lepiej się poznać i usprawnić komunikację.
Wyszukiwarka i filtry
Korzystaj z tagów, filtruj według działu, lokalizacji i wielu innych parametrów.
Własne pola i kategorie
Dostosuj profile uwzględniając potrzeby Waszej organizacji
Pola dodatkowe: Twoja supermoc HR
Stwórz dokładnie taką strukturę danych, jaką potrzebuje Twoja organizacja
Używaj niestandardowych list, opcji wielokrotnego wyboru, pól tekstowych, dat i wiele innych formatów
Grupuj pola dodatkowe we własne kategorie, które mają sens dla Twojej firmy
Aktualizuj informacje dla wielu pracowników jednocześnie dzięki prostym możliwościom eksportu i importu
Chroń dane wrażliwe dzięki ograniczeniom dostępu na poziomie nawet pojedynczych pól - tylko wybrane osoby będą widziały wybrane informacje!
Znajdź dokładnie to, czego potrzebujesz, kiedy tego potrzebujesz
Łatwo odnajduj ważne informacje i podejmuj świadome decyzje dzięki kompleksowym narzędziom raportowania
Filtruj dane pracowników za pomocą dowolnej kombinacji pól niestandardowych, aby identyfikować konkretne grupy lub eksportować dane
Twórz, zapisuj i ponownie używaj niestandardowych szablonów raportów, aby usprawnić regularne procesy HR
Używaj względnych zakresów dat, takich jak "bieżący miesiąc" lub "następny kwartał", które automatycznie dostosowują się wraz z upływem czasu

Kliknij na nazwy raportów, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak możesz je użyć:
Dane z raportu pomagają także w zamawianiu nowych zapasów zgodnie z rzeczywistymi potrzebami pracowników oraz w personalizacji gadżetów firmowych, co wpływa na pozytywne doświadczenia zatrudnionych.
Raport pozwala również ocenić popularność poszczególnych świadczeń i efektywność programów benefitowych.
Raport ułatwia także identyfikację osób wymagających dodatkowego wsparcia lub rozwoju, wspierając zarządzanie wynikami i budowanie kultury ciągłego doskonalenia.

Zarządzaj dostępem i widocznością informacji
Zachowaj prywatność danych, jednocześnie umożliwiając współpracę
Konfiguruj uprawnienia widoczności i edycji dla dowolnego pola niestandardowego lub kategorii
Ustaw różne poziomy dostępu dla pracowników, bezpośrednich przełożonych i kierowników zespołów
Zapewnij jasność organizacyjną, jednocześnie chroniąc wrażliwe informacje
Synchronizuj dane pomiędzy systemami
Wyeliminuj podwójne wprowadzanie danych i zapewnij spójność między systemami, z których korzystacie
Pobieraj, dodawaj i aktualizuj dane pracowników, w tym wszystkie pola niestandardowe
Utrzymuj synchronizację danych między Calamari, systemem płac, świadczeniami i narzędziami zarządzania dostępem
Automatyzuj procesy wdrażania i odejścia pracowników z połączonymi systemami np. ATS
Zarządzaj uprawnieniami API, ogranicz dostęp do wybranych danych i rotuj klucze
Funkcje Katalogu Pracowników
Odkryj kluczowe funkcje Katalogu Pracowników. Dzięki zaawansowanym opcjom wyszukiwania i dostępowi mobilnemu, zarządzanie informacjami o pracownikach jest proste i efektywne:










Dołącz do 125.000+ zadowolonych pracowników ze 106 krajów
Przekonaj się, ile czasu możesz zyskać dzięki automatyzacji zarządzania urlopami, łatwemu śledzeniu czasu pracy czy jednemu miejscu na wszystkie dokumenty kadrowe.
Wypróbuj za darmo

