Czym jest Peer review w HR:

W kontekście HR, ocena koleżeńska (peer review) to proces, w którym pracownicy otrzymują informację zwrotną na temat swoich wyników od swoich kolegów z pracy, a nie tylko od przełożonego. Może to być cenne narzędzie rozwoju, ponieważ dostarcza innej, często bardziej obiektywnej perspektywy na współpracę, komunikację i wkład w projekty.

Często jest używana jako część procesu oceny 360 stopni, aby uzyskać pełniejszy obraz kompetencji pracownika.

Aby proces był skuteczny, musi być oparty na zaufaniu i konstruktywnych intencjach, a pracownicy powinni być przeszkoleni, jak udzielać i przyjmować feedback. Dobrze wdrożona ocena koleżeńska wzmacnia kulturę otwartej komunikacji i wzajemnej odpowiedzialności w zespole.

Podnieś skuteczność zespołów

Pozbądź się blokerów – wypróbuj Calamari, przez 14 dni za darmo.

Bez karty płatniczej. Bez zobowiązań.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Wsparcie od pierwszego dnia
Darmowe 14 dni
Szybka i łatwa konfiguracja
Brak potrzeby technicznych umiejętności
Calamari jest narzędziem, które pojawia się dokładnie wtedy, kiedy jest potrzebne. Po prostu rozwiązuje nasze problemy

Parker R.VP, People, Mission & Culture at Brightspot