Nowości w Calamari: Skanowanie tagów NFC | Nowa restrykcja | Wykrywanie duplikatów
HR
Nowości w Calamari: Skanowanie tagów NFC | Nowa restrykcja | Wykrywanie duplikatów
2025-05-22
W ciagu ostatnich tygodni przygotowaliśmy kilka nowości. Poznaj nowe funkcje i ulepszenia, które koncentrują się na oszczędności czasu i zapewnieniu elastyczności we wszystkich modułach Calamari:
Skanowanie tagów NFC w aplikacji Kiosk
Nowa restrykcja zależności między typami nieobecności
Wykrywanie duplikatów w Ewidencji Czasu Pracy
Szybki dostęp do ostatnio używanych projektów
Filtrowanie projektów według zespołów
Funkcja wyszukiwania pól pracowników
🟢 Skanowanie Tagów NFC Dostępne
Spraw, by rejestracja czasu pracy była wszechstronna i wygodna dla Twojej organizacji, dzięki nowej funkcji skanowania tagów NFC w aplikacji Calamari Kiosk.
Dzięki NFC pracownicy mogą łatwo rejestrować wejścia i wyjścia, skanując tagi NFC za pomocą swoich kart czy breloków, zapewniając dodatkową opcję rejestracji czasu pracy obok istniejącego systemu kodów QR. Użytkownicy mogą płynnie przełączać się między trybami skanowania kodów QR i NFC, w zależności od preferencji lub ustawień miejsca pracy.
Dla administratorów wdrożenie jest niezwykle proste: NFC może być włączone lub wyłączone w ustawieniach aplikacji, zgodnie z potrzebami organizacji.
Chcesz usprawnić rejestrację czasu pracy dzięki technologii NFC? Dowiedz się więcej!
🟢 Nowa restrykcja zależności między typami nieobecności
Ustaw reguły, które kierują pracowników do wykorzystania podstawowych typów urlopów przed drugorzędnymi. Na przykład, możesz zachęcać zespół do wykorzystania dostępnych dni urlopowych przed wnioskowaniem o urlop bezpłatny.
W prosty sposób stwórz zależności między typami nieobecności w konfiguracji, a system sprawdzi salda i odpowiednio pokieruje pracowników. Jeśli usuniesz powiązany typ nieobecności, restrykcja jest automatycznie usuwana dla zachowania integralności danych.
Aby ustawić przejdź do Konfiguracji -> Typy nieobecności -> Edytuj nieobecność -> Restrykcje.
🟢 Wykrywanie duplikatów w Ewidencji Czasu Pracy
Odpowiadając na prośby Organizacji, w których duplikaty w ewidencji czasu pracy stanowią realny problem, dodaliśmy nową funkcję wykrywającą duplikaty wpisów w ewidencji podczas ich dodawania.
System wykrywa duplikat zarówno przy dodawaniu pojedynczego dnia, jak i wielu dni obecności. Zamiast blokować wpis (ponieważ niektórzy z Was potrzebują tej elastyczności przy zarządzaniu nadgodzinami), po prostu informuje o potencjalnym duplikacie, dzięki czemu możecie sami zdecydować, co jest odpowiednie w Waszej sytuacji.
🟢 Szybko wybierz ostatnie projekty
Usprawniliśmy wybór projektów przy logowaniu czasu pracy. Teraz Twoje ostatnio używane projekty pojawiają się na górze listy rozwijanej dla szybkiego dostępu, podczas gdy pozostałe są nadal widoczne poniżej.
🟢 Filtrowanie projektów po zespołach
Znajduj projekty szybciej dzięki nowemu filtrowi zespołów w widoku Konfiguracja/Projekty. Wystarczy wybrać zespół z rozwijanej listy filtrów, aby zobaczyć tylko projekty powiązane z tym zespołem, co pomaga zarządzać konfiguracją projektów z większą precyzją.
🟢 Wyszukiwarka Pól Pracowników
Znajdź dokładnie te pola pracowników, których potrzebujesz, dzięki nowej funkcji wyszukiwania w widoku Pól Pracowników. To usprawnienie pozwala szybko zlokalizować konkretne pola bez przewijania obszernych list, znacznie przyspieszając proces edycji w module Pracownicy.
Poznaj 9 funkcji Microsoft Teams, które pomogą Ci zaoszczędzić czas i efektywniej zarządzać zadaniami. Funkcje zostały zaprezentowane podczas webinaru przez Martę Czapik, edukatorkaę Microsoft Teams.
Czy język, którym opisujemy miejsca pracy, nie stał się pustym zbiorem frazesów? "Młody, dynamiczny zespół", "przyjazna atmosfera" i "możliwości rozwoju" - to tylko kilka z wyświechtanych zwrotów, które Marta Jakubczak poddaje refleksji w swojej recenzji książki "Cześć pracy!". Sprawdź, dlaczego ta pozycja zmusza do przemyślenia relacji z pracą i może być ważną lekturą nie tylko dla HR-owców, ale wszystkich, którzy chcą wyjść poza swoją zawodową "bańkę informacyjną".