Wyzwanie: Rosnąca firma, rosnące problemy z ręcznym zarządzaniem HR
Przed wdrożeniem Calamari, zarządzanie urlopami i czasem pracy w WorkTrips odbywało się manualnie – głównie za pomocą wymiany mailowej i arkuszy kalkulacyjnych. Wraz ze wzrostem zatrudnienia i przejściem na zdalny model pracy, ten system stał się niewydolny.
"Wzrost zatrudnienia oraz zdalny model pracy uwydatniły potrzebę implementacji efektywnego rozwiązania w tym aspekcie. Naszym celem jest upraszczanie podróży służbowych, więc sami wiemy, jak ważny jest wybór rozwiązań, które optymalizują i automatyzują wewnętrzne procesy." – podkreśla przedstawiciel WorkTrips.
Firma poszukiwała narzędzia, które zapewni automatyzację, przejrzystość i łatwość zarządzania nieobecnościami oraz czasem pracy, jednocześnie integrując się z istniejącym systemem kadrowo-płacowym.
Jedna z osób współpracujących z nami, zasugerowała Calamari, ze względu na możliwość konfiguracji i integracji z systemem kadrowo-płacowym, co obiecywało automatyczny przepływ danych.