Przedstawiamy nową integrację – Calamari i Microsoft 365!

Chcesz zarządzać czasem pracy i nieobecnościami pracowników bezpośrednio z komunikatora Microsoft Teams i środowiska Microsoft 365? Przyspiesz codzienne działania i miej wszystkie niezbędne informacje zawsze pod ręką dzięki naszej nowej integracji!
Widząc, jak wielu naszych klientów korzysta na co dzień z aplikacji MS Teams i platformy Microsoft 365, odpowiedzieliśmy na potrzeby, tworząc natywną integrację z tym systemem. Dzięki niej Ty i Twój zespół możecie rejestrować godziny oraz zarządzać nieobecnościami bezpośrednio z MS 365, Teams i Outlook.
To koniec przeskakiwania między aplikacjami - teraz wszystkie najważniejsze procesy HR załatwisz wygodnie z Microsoft Teams. Twój zespół nie musi pamiętać dodatkowych haseł, błyskawicznie sprawdzi najważniejsze informacje statusie wniosków, lub zaloguje czas pracy na projektach i zwiększy produktywność dzięki usprawnionej komunikacji w zespole.
Sprawdź, jak integracja Calamari i Microsoft Teams przyspieszy Twoją codzienną pracę.
Co oferuje integracja systemu HR Calamari z MS 365
W ramach nowej integracji przenieśliśmy bezpośrednio do Microsoft Teams najważniejsze funkcje związane z prowadzeniem ewidencji czasu pracy oraz z zarządzaniem nieobecnościami. Do najważniejszych z nich należą:
- Zgłaszanie nieobecności bezpośrednio z poziomu integracji;
- W pełni funkcjonalny Zegar wraz ze szczegółami dnia – umożliwiający oznaczanie czasu aktywności, przerw i realizacji projektów oraz dodawanie opisów;
- Widok Ewidencji – zawierający dane o przepracowanych godzinach;
- Zaplanowane nieobecności – wyświetlające nadchodzące nieobecności pracownika;
- Nieobecności w firmie – kafelek pokazujący, które osoby są nieobecne danego dnia lub w najbliższych dniach;
- Dostępność – kafelek pokazujący dostępności i limity urlopowe pracownika;
- Wnioski do akceptacji (dla managerów) - miejsce pokazujące zgłoszone przez pracowników nieobecności z możliwością akceptacji/odrzucenia/skomentowania oraz podglądu szczegółów.
- Notyfikacje grupowe wysyłane bezpośrednio na wybrane kanały.

Szczegółowe możliwości integracji Calamari z Microsoft Teams
W ramach integracji Twojego systemu HR z Microsoft Teams udostępniliśmy 6 modułów, w ramach których można zarządzać czasem pracy w Calamari.
Zegar
Moduł zegara pozwala:
- rozpocząć i zakończyć dzień pracy,
- zarejestrować czas trwania przerw,
- sprawdzić harmonogram i plan pracy,
- sprawdzić godzinę rozpoczęcia i zakończenia aktywności,
- sprawdzić dzienny bilans godzin
- rejestrować czas pracy nad projektami,
- monitorowa nieprawidłowości w czasie pracy,
- dodać opis wykonywanych zadań
- oznaczy wykonywany projekt

Ewidencja
Moduł ewidencji umożliwia sprawdzenie przepracowanego czasu z bieżącego oraz minionych dni, tygodni i miesięcy.

Dostępność
Moduł Dostępności pokazuje na podglądzie 3 rodzaje nieobecności oraz ich limity. Po kliknięciu w “Pokaż wszystkie” na ekranie wyświetla się powiększone okno dostępności, zawierające informacje o limitach i szczegółach wszystkich rodzajów nieobecności, które przysługują pracownikowi.

Zaplanowane nieobecności
Ten moduł pozwala na podgląd zbliżających się zaplanowanych nieobecności. Po kliknięciu "Pokaż wszystkie" pojawia się powiększony widok ze wszystkimi nadchodzącymi nieobecnościami.
W zaplanowanych nieobecnościach wyświetlają się zarówno nieobecności całodniowe, jak i wyjścia godzinowe oraz praca zdalna. Klikając ikonę palmy w prawym dolnym rogu, można zawnioskować o urlop. Opcja ta jest również dostępna po kliknięciu przycisku "Zgłoś nieobecność" po prawej stronie nad kafelkami.

Nieobecności w firmie
Ten moduł pokazuje, którzy współpracownicy są nieobecni danego dnia oraz będą nieobecni w najbliższej przyszłości. Funkcjonalność wyświetla również osoby pracujące zdalnie.
Najechanie kursorem na awatar pracownika powoduje wyświetlenie jego imienia i nazwiska wraz z pełnym zakresem dat.

Do akceptacji
Moduł jest widoczny dla osób akceptujących wnioski urlopowe. Dzięki niemu bezpośrednio z poziomu integracji MS 365 można akceptować/odrzucać oraz przeglądać szczegóły zgłoszonych wniosków.

Jak zacząć korzystać z integracji?
Aby zacząć korzystać z integracji, wystarczy:
- Upewnić się, że ma się włączoną integrację z Microsoft 365. Jeżeli integracja nie jest włączona, należy włączyć ją zgodnie z instrukcją.
- Każdy użytkownik może dodać aplikację Calamari indywidualnie, korzystając z linku.
- Administrator MS Teams może również globalnie dodać aplikację Calamari do panelu wszystkich lub wybranych użytkowników.
Uwaga! Pamiętaj, że do korzystania z Calamari w Microsoft Teams musisz posiadać aktywną subskrypcję Calamari.
Dlaczego warto skorzystać z integracji MS Teams i Calamari?
Dzięki integracji systemu HR z Microsoft Teams możesz rejestrować godziny i przerwy, sprawdzać najważniejsze informacje o nieobecnościach oraz otrzymywać powiadomienia – wszystko to pozwala lepiej skupić się na zadaniach bez konieczności przełączania się między aplikacjami.
Pracownicy nie muszą pamięta haseł i logować się do osobnego systemu, ani sprawdzać maila, by dowiedzieć się, czy wniosek urlopowy został zaakceptowany. Dodatkowo każdy ma informację o dostępności reszty zespołu na wyciągnięcie dłoni.
To rozwiązanie znacząco ułatwia pracę menedżerom zarządzającym zespołami, szczególnie pracującymi zdalnie. Pozostałym pracownikom pozwala szybciej uzyskać niezbędne informacje i efektywniej zaplanować dzień pracy, co przekłada się na wyższą produktywność.
Jeśli korzystasz Calamari, ale jeszcze nie korzystasz z nowej integracji – nie czekaj i zrób to już teraz!





